avrundning

Vi kan väl säga att julafton var helt unikt i sig.  Den hade med sig alla goda plus
mindra bra saker, lite gott och blandat skulle jag vilja säga.
Först var jag hemma med familjen och sen stack jag till Andres familj och fira jul här.
Kvällen får på en skala 1-10 en 7,a!

Just det fyfasiken jag älskar Kanye West -Pinochio story på hans nya album.



"i got everything figure out" det är så jag känner mig, jag har allting klart i min hjärna
men sen så hinner livet i kapp än ,och man lever i en värld man önskar sig att befinna sig i.
Så vad gör man i stället? Jo man blundar och försöker förtränga bort allting genom bara
ett andetag och en nedsväljd klump i halsen.

Det kanske låter nu som att jag är deprimerad, men trots allt så är jag för stark för att ens
orka med den här shiten, haha, jag är en stark kvinna.
Jag vet exakt vem jag är och vart jag ska kanske inte med dej eller kanske med dej?
Det är upp till gud ,och  yes tiden får bestämma, jag är bara Jennifer Westin.

Oki ciaoo la fea mas bella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0