för mycket

Fy fasiken, min näsa! Aaaaaaaj jag har skav nu under näsan av allt snytande..
Idag har jag jobbat ska sen laga nått gott till migsjälv och sen ska jag softa för imon ska jag jobba åter igen.

Varför?? Jag kan inte hitta de senaste avsnitten från ugly betty?




Iaf Kanye West ska släppa sitt eget klädmärke, den senaste bilden (se "hane") så har han på sig en jacka
som är från hans egna märke som han ska släppa, intressant.
Då kommer jag och tänka på Pharrell när vi var i hans billionaire boys club butik i NY, så fett
inne i affären, designen är makalöst grym.
Ska sen visa er en gryym konstnär, men lite längre fram.


billionaire boys club.

Oki ciaaaoo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0