mjauo


Jag saknar min Tootsie, hehe det är min döda kissemisse..
Jag vill ha exakt en likadan misse någon dag. Jobbade idag, så jäkla tykna ungar.
Vill åka utomlands också, men fan de finns inga bra sista minuten resor..

Men iaf, återgående till djur.
Jag tycker att de finns olika grupperingar inom människor, det visar hur man är.
Som vissa hästtjejer dem har sin speciella stil ändå och vissa är hundmänniskor,
kattmänniskor osv..
Jag är en kattmänniska, jag är en sån person som inte klarar av att uppvakta
mitt husdjur 110% utan jag låter så snällt att min misse kommer när den vill komma
och mjauoar när den vill ha mat, och sen på natten tvingar jag den att sova brevid mej :p


naaw.

ville bara säga att jag är ett monster, ett problem som aldrig kommer lösas..
ciao la fea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0