oki bebe

Jag har vart lite dålig på att underhålla min blogg på senaste så statistiken av mina läsare
ser ganska rolig ut, haha..

Men i alla fall, jag letar efter filmen Patrik 1,5.
Det är typ en svensk film som handlar om två stycken bögar som ska adoptera
ett barn, och i papprena så står det fel angående åldern, "1,5" och i stället kommer
en 15 årig kille hem till dem.

Jag har letat som fan men hittar inte någon torrent att ladda ner?
Snart är de nyår också och jag ska ha den tungaste sminkningen
och den tungaste frissan plus den tungaste utstyrseln ;D
Ni får se sen när jag tar nått kort och lägger upp.
För alla ni som har facebook så har jag lagt upp bilder där på julafton-festen.
Inatt låg jag och kollade på CSI och sen kom en liten kille tilll mig och mös med mig
resten av kvällen naaw..



Aja ciaoo  la feaita mas bella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0