ett litet ord, sinnerman

HEJ MITT NAMN ÄR JENNIFER WESTIN OCH JAG ÄR STJÄRNTECKEN LEJON!


Idag har jag gjort ganska mkt, körskola, patricia, övningsköra, hanna.

Tänkte bjuda in er mitt liv idag som ni kanske ser.
Så idag har jag varit med en god vän, Hanna. När vi färgar håret har vi aldrig tur=otur.
Jag har letat hos Andresos mamma efter hans saker hela dagen, och slutligen så hittar jag allt
annat än det som jag ville skulle finnas.
Leta igenom ett helt full-knökat förråd/gaderober/rum allt.. Jag gick igenom varje påse i hela deras uteförråd.
Hitta däremot tvär gamla saker, de väcker känslor. Min tjockis o jag har vart tillsammans 3 år och 2 månader 23/11.

Till något mera viktigare, om ni inte vet vem Nina Simone är ska jag introducera er snabbt och enkelt.
En skit viktig kvinna i Usa's musik historia.
Om man älskar hiphop som jag gör så får man inte missa henne, hon är samplarnas drottning ;)
Här en låt från henne, lyssna på texten och förstå och njut det finns inte ord för denna vackra musik.

 



Här är lite bilder från min o hannis dag, barndomsvänner.


hanna färgar håret




hahha, hanna med sitt hår som ej fick vara med, men ja e en bad girl

Slutligen så ser jag ut då, ni som inte visste. hottie or nottie? ;)

Oki då.. klar för idag.
Ska kika på film, o sånt gott.
Tack för allt, tack gud för allt.
Älskar dig Andres du e mitt todung.
Ciaaoo

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Du är hottie helt klart. men snälla du varva ner tro inte du är stjärna bara för andrés spelar i zurich han sitter på bänken där han platsar inte precis som i blåvitt. Och ledsen att göra dig besviken men det finns bilder när han har andra..

2008-11-20 @ 17:57:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0