Fiifan

Det är intee lååååååångt kvar nu.
Inte till något, jag är i nerförsbacken nu haha, och jag är världens lyckligaste tjej!!
Idag ska jag träna, Evita ska med också! Nu får vi se om hon har brorsans gener :D



Kanye West- heartless  live at the AMA's 2008

Hehe, just det! Detta är tillfället i Sverige när man stänger in
sig i sin grotta och vill inte gå ut, tråkigt men sant, jag är
nog likadan, det är nu alla bitterfittor kommer fram i affären och låter
 inte en person gå före i kön trots man har 3 min innan bussen går.
Yes, Sverige vi kan inte hälsa på varandra och framför allt inte underlätta
för varandra, haha jävla årstidsdeprimerande sug bara.

JAG VILL HA ETT PLAN LASTAT MED ANDRESO SNART :D
Vad vill ni ha erat plan/båt/bil/buss lastat med?
Bye, bettY



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0