Fröken

Jennifer är jag.
Lära er kan jag göra! Jag kan lära er betydligt mera än vad din lilla kompis i radhuset brevid..
Jaa, kanske mer än era mammor som drar på charter resor och säger det var en upplevelse för livet,
där hon kom hem och berätta att hon träffat massa andra turister/svenskar och kulturen där var jättevacker.

Jag hatar turistorter, åker jag till ett ställe är jag där för att se, alltså se, fast på riktigt.
Jag är med människor som bor där, umgås med dem, kollar hur dem tänker och varför
det är så jävla skönt med deras liv, varför dem tänker så. Tar till mig det bästa och lämnar de värsta.
Jag är inte rädd och tar inte avstånd, jag äter och dricker samma som dem, dansar som dem, skrattar som dem
för att jag är en äventyrare, jag vill smaka på deras kaka.

Här i Sverige är alla rädda för allt. Man är i ihopbuntade och alla tycker och tänker likadant, låter klyshigt
men jag som har bott utomlands i snart 1 år, ser det så sorry..
Men sen finns det bra saker också, och det är det jag går ifrån.

Så min lilla kommentar från i morse, gulligt. Kan inte säga mera än att du är en av dem som gör mest lik kommentar
när jag läser mest på andras bloggar, bland dem vanligaste, ihopbunden i bunten eller?!

Jag är ingen "modebloggare", jag tar bara fram saker som jag gillar och ogillar, sen tar jag andra saker
som jag inspireras från. Thats it, just my thougts.

Nu över till något annat, lyssna och njut.

Videon släpptes igår
 

  
"coldplay ft jay-z. -lost"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0