GRATTIS!

Min mamma fyller år och grattis till mig och andres på 3,2 års dagen, haha!
Love yoooooou both..

Okej, jag kan säga att jag var lite skeptisk till Kanye West nya album,
eftersom att jag har läst andras bloggar och recensioner om de.
Men jag  kan bara säga FYFAN we made it, i love it yeeesy..
2 låtar som e sådär, resten är obeskrivligt bra.

Just det va kolla runt lite på klackskor, hitta dessa underverk på Marc Jacobs spring 09-
jennifer drömmer igen.


 dessa önskar jag mig av jultomten+en resa. (jag har varit snäll i år).

Och sen till lite mer ytligheter, louis vuitton har släppt ett fotbolls spel/ bord.



Pratade med en god vän, Roxy, skönt o prata med dig vännen.
Och nu äter vissa ceviche medans jag letar efter mat i skåpen, segt.

Jaja ciaaaaaaaaaoo malehilmina slater ( såg uggly betty lite sent, inte förräns idag, men för BRA, älskar dig betty)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0