i can live mah i, i can live mah


My man John legend kommer till Sthlm, hovet snart.

Som sagt underbara saker finns i världen hans röst är en av dem, med sitt lilla piano.
Jag gillar han som fan, vet inte om jag hade orkat en hel konsert med honom bara
men jag tror de, de beror på vem man går med också. Jo, nu ångrar jag mig
jag hade lätt gått på hans konsert han är för grym punkt slut.

Jobba imon, yeeees. Jag är en arbetsmyra eller inte, har inte jobbat något i mitt liv
fast jag vägrar erkänna de framför vissa personer ;)

Just de ska göra nya naglagar, inte jag min syster ska få göra det snart.
Tänkte ha en cool färg, älskar rihannas naglar, hon har tunga manikyrer.


gröna eller..?


Okej kanske inte är lika snygg som henne, men sånna gula naglar
ska jag ha tror jag, lite mer i min style.. Men de är bra inspirations källa.

Oki då, ciaoo todung och mina vänner.
En natti sång från john till era drömmar.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0