hane

Hejsan sitter nu här tidigt som fan på morgonen, ska till trafik skolan.

Mitt tema är idag killar, hur kan dessa underbara ting vara helvetet kan man undra.
Varför är vi tjejer gnälliga när vi bryr oss, killar verkar ju inte bry sig alls lika mycket som tjejer.
Inte för att inte alla killar bryr sig, men alltid när jag och mina vänninor pratar så slutar vi med
"de är så killar är, det vet du ju själv"..
Att dem inte kan förstå på oss är okej, men bara lite ibland? För fasiken kvinnliga
artister gör låtar och skriker ut orden med all sin kraft för att ni ska förstå.

Det jag stör mej mest på är sånna killar som tror sig förstå sig på,
fast fattar inte ens ytligt vad vi menar. Haha..
Sen finns det säkert underbara killar som må hända inte vara så, utan förstår
precis just dig, gulligt kan jag säga bara och ha forstatt lycka ;)
Det bästa är nog att inse läget och gilla de!

Aja, mansgrisar är ni allihopa!

Lite exempel på snygga mansgrisar..

han har jag tagit kort med ;) haha Pharrell Williams.


Cristiano Ronaldo


okej kanske inte så snygg, men coooooooooool, Kanye West.


och till slut min mansgris som e den snyggaste utav alla, A.V

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0