Louis V

Jag älskar louis vuitton, världens bästa kvalite plus i affären är så magisk.
Kolla denna palestina sjalen

och japp den kommer ja bära, han kommer bli tvingad att låna ut den till mig.

Jag älskar kläder o märken, inte för att ja kan köpa de men jag bara drömmer mej bort när ja går in
i affären framför allt med louis vuitton de finns inget bättre ställe, jag kan vara där i evigheter.

Dessa är mina solglasögon från louis v

Dem ska ja ha på mig när jag tar mitt körkort o bara softar i bilen!!!!!!

Just det kolla på en för bra film igår på tv'n sån skön film när inte andres ringde till mej som vanligt ;)
Hahaha paranoiiiid.
"Bait" heter den, hittar ingen trailer nu, men den var grym i alla fall!


jamie fox


Okej nu ska jag nana/ Betty

Kommentarer
Postat av: Crack Obama

Detta var nog den bästa bloggen jag läst. Inte nog att det är tusen stavfel och helt meningslösa inlägg, den är så lärorik också!



Idag har jag lärt mig:



"Jag älskar kläder o märken, inte för att ja kan köpa de men jag bara drömmer mej bort när ja går in

i affären framför allt med louis vuitton de finns inget bättre ställe, jag kan vara där i evigheter.



Dessa är mina solglasögon från louis v"



Jag kan inte fatta att jag är den första som kommenterar, allt är ju så intressant!

2008-11-18 @ 13:14:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0