sorry

var lite seg igår efter Sannes 19 års fest.
Det roligaste på min digital kamera är att hanna på varje bild har sitt sugrör i munnen från festen.
Gick dock rätt så tidigt är inte så mycket för svensk rap, jag är mer för the real shit, som jag tycker har
mera att ge än svenska rappares innehåll. Men dem utvecklas mer och mer tror jag i alla fall..

Mitt eget förfestande hemma va väl sådär, en whiskey flaska med cola, och den fick hänga
med ända till målet.
Igår så var jag i Angered, åt aguaito och drack chicha queee rico. ;D
Okej lite bilder.

okii


halsband e nice


en bild där hanna har sitt sugrör i munnen


mina sötnosar


aaw

Idag:övningsköra+plugga=sant
Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0