TOOOOOOOOOOOOOODUUUUNG!

Asså jag blir så glad av allt de fina i världen ibland, som barn, musik. Tack gud du har gjort allting perfekt.
Sen om man inte väljer din väg är en helt annan sak!

Denna bilen vill jag ha när jag får mitt körkort!

Så köp den din lilla tjockisjävel, haha!!
 


Tyngaste måste jag säga för o vara så liten. ( Suziki Jimny)


Just de kanyes skiva kommer snart, har redan tjuvlyssnat mycket på den nya skivan
fyfan, den är grym men den har sina negativa sidor med eller hur yeeesy?

Jag stör mej alla som skriver såhär på nattstad på sina bilder " var är du ex. Martin?"
Oki, de va för ett halvår sen han börja så yeesy.
Jag säger inte att man ska vara inne o trendig på ord, som sist när ja mötte
en kompis så sa hon, "jag ser ut som en emo" Jag ba what? Haha va e en emo?
Okej då helt onödigt skitsnack så till något annat.



kolla va tung stil m.i.a har




sing with me baby.




Hon är cool som fan, helt ny o fräsh med allt. M.i.a.
Engelsk-indisk/ sri lankian rappare.

Jaja ciaaao/ N.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0