OMG!

just because im easy doesnt mean im lost.
Pluggat igenom hela bonniers och läst ut hela boken för teorin, börjar sätta sig mer och mer.
Jag såg ett praktexempel på en pappa idag. Det fick mig att bli varm i hjärtat.
Efter hans jobb så var det höjdpunkten i sitt liv att hämta sin dotter, man såg på att
han hade saknat och att gå hem efter jobbet till sina barn, hans familj var det bästa.

Min blivande man som jag ska ha barn med ska vara exakt så, jag är så,
jag kommer dö för mina barn, jag älskar barn. Det är ju meningen med livet?
I alla fall i mina tankar och funderingar, så kommer jag fram till samma svar.

Kommer dödande filmer som jag måste se. Okej många har sett den redan
men jag ska se den snart tänkte jag madagascar 2, och sen SAW överdrivet smart film asså.
Sätt dem tidigare Saw filmerna och jag älskar dem, trots att man spyr i vissa lägen med alla dessa
hemska maskiner, men wtf de är lika bra och gå igenom det eller helt enkelt blunda!



Oki, god natt.
Tack gud för att du e med mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0