coolest girl

Träningsvärk..
såhär sliten såg jag ut efter ett träningspass med fotbollstjejerna.

snygg matchning? Jag kan skicka er auotogafer senare..

Har ni sett sanningens ögonblick?
Sjuka frågor där, jag skulle hellre sitta i stolen än som familj i dem stolarna brevid, haha..

Läste i tidningen att Barack Obamas döttrar skulle få en hund.
Och eftersom att en av döttrarna har allergi så erbjöd sig Peru att
skänka deras egen avlade nakenhund aka. "peruansk nakenhund"..


wow, vill ni se om man korsar en chihuahua och en peruansk nakenhund?

SÖTFUL

Okej jag måste visa er denna oxå som ett litet roligt avslut..



ciaoo Beettyy

Kommentarer
Postat av: Norre

värsta e att han ändå gör det bra, trotts att han inte är det snyggaste på denna jord;P

2008-11-25 @ 12:11:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0