Kaikaikiki

Mitt första inlägg som en nybliven bloggare om man nu ens kan vara nybliven är ju frågan?

Har funderat tvär länge på att skaffa en liten blogg som man kan avlösa sina otroliga dagar i.
Känner att min tankar sprudlar av ideér för när man läser andras rent av skit ibland så vill man ju bara tycka emot.

Så vem är jag?
Jag är en tjej som kommer från bonhålan Landvetter, haha ne men inte bonhåla direkt så. Man tror att de e värre än vad det faktiskt är, eller?!
Gick på Landvetter skolan och sedan Katrtinelundsgymnasiet.
Bor just nu för tillfället i Sverige igen där man försöker ta sitt körkort så önska mig lycka till :)

Min tanke med denna bloggen är väl att jag ska föra fram de underbara i denna världen samtidigt som de mindre underbara, de kommer faktiskt handla om allt mellan himmel och jord plus rymden.

Nästa inlägg blir väl då imorgon.
Ciao/ betty la fea ak.a Jennifer Westin

Ett litet tips, kolla in kanyes nya låtar o njuuuuuuut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0