prylar

Hejsan!
Köpte ett par grymma pumps från bianco..
Jag köpte dem för att, jag tycker dem har en riktig fräsh klack och färgen är hiphop om man får till stilen.
Tycker inte alla kan bära sånna skor om man inte har en viss look och stil, jag har den stilen, dem är mig

 

För övrigt så kommer jag få min papis data snarta den ska bara renoveras i peru :p
En sony vaio tz

Liten fin sak, batteritid 6-8 h, inbyggd cam med inbyggd mic och pytte liten!

Min tjockis kommer att köpa en ny data en Apple denna gången.
Apple ligger helt klart i toppen på den snyggaste designen.
Det som är bra med Apple är egentligen de mesta.
Men Apple har inga virus och fungerar som "plug in" modell inte som jobbiga microsoft som
alltid man måste hitta massa drivers och massa jävla virus, plus att apple har ett grymt musik redigerings program.
Men sen så är inte apple heller helt fulländat, vissa tyngre program fungerar inte och deras
högtalar system är jag lite missnöjd med, men vad kan man begära för en laptop?
Det finns ju ingen direkt liten laptop som har bra ljud i vilket fall.
Jag tror i alla fall att de kommer vara Apple som kommer går förbi microsoft.
På grund av allt krångel när man installerar osv.
Men men, den här ska min tjockis köpa!




ciaoo/ betty

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0