Jag älskar betty


Jag älskar Ugly Betty, bästa serien.. Så jävla rolig och ändå inspirerande, kultur, den har med alla bitar.
Från början är den från en novela (såpopera) från Columbia som heter Betty la fea.
Som har gjorts om i olika latinamerikanska länder, ex i mexico "la fea mas bella" (den fulaste mest vackraste/finaste).
I alla fall jag älskar den här serien och den är inne på sin tredje säsong.





Jag ÄLSKAR Wilhelmina Slater.
För hennes karaktär visar så jävla bra
hur spelet fungerar ibland. Allting som har med pengar
att göra finns de alltid 1000 Wilhelmina Slater.
Och tror det eller ej så har nog alla en Wilhelmina i sig.



Om man ska kolla på minus delen av Ugly betty.
Så är det lite ironiskt att dem tar skådespelare som bara har etnisk bakgrund
som latinamerikanare/spansktalande men på dagtid inte ens kan säga hej på spanska..
Jaja, man kan ju inte ta för mycket av det goda, inget emot America Ferrera
för hon är en grym skådespelare men det är så världen är uppbygd ibland.

Aja :D haha jag märker att detta ser ut som en kritik blogg men wtf det är just my thoughts.
Bye bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0