BISEXUELL..

Nu när jag har rakat på sidan så ser jag att jag har intresse för både män och kvinnor.. På min tjugoårsdag så var det en tjej som undrade om jag ville ha trekant med henne och någon mera, osmakligt som fan måste jag säga..

Men jag ser att fler och fler tjejer ger mig blickar som jag INTE är van att få.. Haha jag antar att det finns en sån slags grej att tjejer med rakade skallar är mer lagda åt ena hållet eller åt båda.. Dem tror säkert att jag är bisexuell för jag går till 90 procent med min pojkvän och dem bryr sig inte speciellt, dem tar för sig ändå.. Haha jag tycker det är lustigt bara, för trots allt jag är bara halvrakad ju.. Och jag är 100% hetrosexuell så ni har det klart för er.. Men titta får man ju men inte rööra..






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0