katastrof

Idag när jag vakna upp och jag inser att jag måste gå ut o jogga  på morgonen och A. kommer väl ihåg mitt löfte som jag har gett migsjälv och har tjatat om nu så finns det inget sätt att mygla bort det..
Fan, men jag gjorde det trots lite halvt mående illa och på tom mage med vattenbrist så klarade jag och nu ligger jag i min säng och det är underbart!!!!

Så mitt nya bundna löften till migsjälv är följande:
- Jogga varje morgon
- Hitta ett till jobb
- Jobba tvär mkt i cirka 1-2 år
- lära mig att sy
- följa mina drömmar
- hitta ett eventuellt tjejfotbollslag här
- tänka positivt.
- Ha min klädbutik inom snar framtid
- Lära mig tyska bättre

Okej det är mina nya löften som jag tänker hålla stenhårt nu, och jag ska ge allt för att följa dem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0