Passa pa..

Ska jag passa pa att ga iväg och köpa en pommes frites och en glass med kolasas pa Burger King nu när inte Andres är hemma? Ibland när man är ensam sa kan man hitta pa saker som man själv gillar, som att dansa till min musik, ta en sväng med bilen till IKEA och sitta vid internet utan att bli avbruten.. (:
Att inte behöva laga/äta mat förrän man själv känner sig hungrig är ocksa skönt för annars har vi näst intill fasta tider da vi äter.. För man har ju rutiner man hela tiden följer inte sant? Men men, 1 halv san dag räcker för mig innan jag börjar sakna honom och allt annat som vi har i vara rutiner.. Men i vilket fall har jag ju Oskar här :) (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0