UNIKT

nu är jag typ laddad lite mer vodka sen är allt wunderbar. Jag är en shewolf glöm inte det, när månen kommer så blir jag en varulv ;) Hahha, asså jag fattar inte varför jag alltid känner mig så glad och underbar? Ni alla borde fa min känsla ibland.. Ett råd är till alla er svennebennar och alla er andra, att ta vara på er. håll huvudet högt tänk positivt och se framåt och framför allt skratta och le.. :D Visa vem ni är, ni är alla unika. ingen är den andra lik det är det som är underbart med livet. att den ena kan skapa musik och den andra kan laga rör.. LIVET är kort ta vara på det medans ni kan, man vet aldrig vad som händer imorgon. Be om ni har tro det gör jag.. Min tro och hopp ska aldrig bli övervinnen...

Min bön:

Gud som haver barnen kär 
se till mig som liten är
vart jag mig i världen vänder
står min lycka i guds händer
lyckan kommer lyckan går
du förbliver fader vår
amen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0