"döda hela skiten"

Det är så ofantligt roligt att man stöter på människor som har sånna
roliga åsikter, de är just därför jag älskar denna världen, att vi alla är olika.

Igår så gick jag och Hanna och solade på såkallade stå-solarium.
Där har dem satt en gräns som innebär att man får högst sola 10 minuter
på grund av att de är starka rör. 10 min är inte så mycket för mig tänkte jag
och skulle gå och fylla på mitt solarium..
Så står det en dam och börjar skrika att hon tänkte fan inte vänta för hon har stått
här nu och hon ska sola först- "det är ju faktitskt kösystem här i Sverige".

Lite småledningsord: Glädje, öppenhet, respekt, samspel, vänskap, trevlig.
Ni som inte är detta är långt efter i utvecklingen, de är 2009 nu,
Det är just därför jag inte hänger i en bonhåla där alla är invalida
incestbarn som tänker och tycker samma sak, Landvetter där jag bor
är nästan så, som en liten sketen sekt som har kommit som längst in
till stan och "upptäckt världen".

Men vafan e du då? Tänker man genast, jag är bara ett verk av alla guds verk.
Jag kan inte hjälpa att du måste sopa gatorna imorgon. men gör ditt jobb väl och
upp med hakan och tänk vad du kan göra bättre nästa gång.

Jag tror om man går runt med hat och negativet så studsar de automatiskt tillbaka på sigsjälv.
What more can i say to you?

Ciao jennfer som är ett av guds alla  fantastiska olika verk!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Vart ligger det stället där man kan sola när man står upp? och hur mkt kostar det ungefär?:)

2009-01-19 @ 13:03:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0