Halt

Blixthalka i Sverige står det i tidningarna, och ja det är sant.
Gick ut med mammas hund igår, först ramlade hunden och
genast så skrattade jag till, tills en sekund senare jag ramlade på rumpan
och fick hundkopplet rakt på näsan.. Haha, så kan det gåååå.

Allt pluggande gör att man blir stum i huvudet känns de som, ska
iväg och övningsköra idag också, imon får mamma sin andra lilla hundvalp..
Jag gillar en till låt på Akons album "keep you much longer"..

Längtar tills sommaren, förra sommaren var perfekt. Fan vad kul jag hade,
först USA-resan och sedan studenten, sen värmen i Schweiz, bland dem bästa
sommrarna någonsin tror jag..


studenten -08

Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0