ITS AMAZING!!!!

SOOO AMAZING!
Tung lååååååt....

Aja över till något annat, klarade teoriprovet idag, nu e de snart uppkörningen!
Fyfasiken, jag vill ha de nu nu, så jag kan sticka ner till min björn och lägga mej i
hans ide och bara äta ceviche, bööh..
Haha ne inte riktigt så, ska försöka "utbilda" och studera vidare nu, tolk är det tänkt.
Min förkylning har nått sin topp och är på väg ner i förkylningskurvan, skönt.

Jag vill aldrig att mina inbakade flätor ska försvinna och gå sönder i mitt hår,
men tiden tar ut sin rätt även på flätor och jag måste gå och göra nya.
Så är det med allt i livet, nothing last forever.
Men jag och mina flätor är warriors, så som dig tjocken..

hejdå



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0