5 DAGAR KVAR

NEDRÄKNING 5 DAGAR KVAR TILLS JAG ÄR 20 AR. 
Snart gar jag ut i tonaren för alltid, och dem kommer aldrig tillbaka sa som aldrig barndomen aldrig kommer tillbaka, vissa saker kan man inte köpa tillbaka för pengar..

Kollade pa Chris Brown när han ber offentligt *ursäkt till Rihanna*..
Hmm det känns som han läser fran en banderoll vid sidan av eller nagot..
Saken är den här, jag tycker följande om hela händelsen:
1. Det är inte okej att slass, aldrig.
-Men jag tror inte Chris Brown är en dalig människa och kommer alltid sla kvinnor för rästen av sitt liv som alla svenska feminister tror "slar man en kvinna en gang sa gör man det igen". Jag tror bara att hon fick honom att hamna i ett läga där han  kände sig pressad och hotad i ett hörn, där han fick en blackout. Det är inte okej, aldrig man maste ta kontroll över sig själv det är sant.. Jag själv har har hamnat i sant läge där jag bara har fatt en san mega rejäl blackout da jag bara slar hej vilt runt omkring mej och rent ut sagt FLIPPAR ÖVER. Vi är människor med brister alla har det men det  ursäktar oss inte för nagot., Alla ska bli dömda nan gang, och det är inte VI som dömer glöm inte det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0