ARETS SKÄMT

Jag var stressad hoppade ur bilen och lämna min väska i bilen med extra nycklarna  och bilnycklarna i bilen. Jag trycker sedan ner knappen som gör att allt las gar igen. Japp jag kommer upp till lägenheten och skäller lite pa Andres och sedan när jag är pa väg ner igen börjar jag leta efter mina nycklar..
ONEJ det har hänt! Dem sitter kvar i bilen Och jag ringde förskräckt till Bengt., Var är Bengt när man behöver han? flera tusen mil ifran mig.. I sanna här stunder saknar man Bengt, och behöver en mekaninker nära hands.


Men ialla fall det var en schysst kille som lyckades fa upp dörren och om ni nagonsin hamnar i denna situation sa behöver man följande:
-En stark staltrad
- En kloss eller likanande..
Sa tillvägagangssättet är ganska enkelt du satter klossen vi dörren petar in staltraden och försöker fa upp knappen.
För mej var det ett stort problem och jag fick en blasa pa tummen. Detta är inte sa typiskt mig men kan hända lixom..


STAL


BRURS HAN MED GRÖN RANDIG TRÖJA FIXADE DE..


AJ MIN LILLA BLASA.. :(
Okej för övrigt sa vill jag inte hjälpa biltjuvar med den här tekniken..(:
BYE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0