En ny familjemedlem.

Jag kollade precis på Mariella Johanssons album eftersom jag känner familjen väl så vet jag att dem är överlyckliga över den lilla bäbisen, dem har fått en helt ny familjemedlem :)

Och det ska jag med få, min syster väntar barn och mamma säger att hon har fått sin mage nu.
Det känns helt sjukt att få en helt ny familjemedlem, en till individ som kommer tillhöra familjen jag ska försöka bli den bästa mostern någonsin trots att jag bor i Schweiz. 
Jag kan knappt bärga mig innan den lilla/lille skiten kommer ut ur magen och får smaka på världen, och tro mej vi kommer smaka på den! Nu är jag inte bara syster/kusin/syssling/brorsdotter/Morsdotter/barnbarn ect utan nu är jag även under kategorin MOSTER :) Det känns skitcoolt..

Oki puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0