HATA O ÄLSKA FACEBOOK

Igar hade jag och min pojkvän en "dispyt" han blev sur och tror att han kan straffa mej genom ta bort alla bilder pa mig pa hans facebook.. Självklart sa bryr jag mig (NOT) och jag tycker att facebook är en jävla skitsida som gör mänskligheten ännu latare att ga ut i verkligheten och hitta en vän/själsfrände..
 
Den nya facebook chatten ska vi inte tala om.. Bara en fraga varför använder sig alla hoes av facebook chatten? Dem vill spela lite sma oskyldiga genom att säga "hej hur mar du da?". Att adda nan pa msn är inte direkt aktuellt i när man är 18-19-20-21-22...ect ect.. Men vafan e skillnaden?? Facebook är en sida som har skapat mycket problem för manga, dels har folk blivit sparkade pa grund av att chefen rakar titta in da o da, dessutom sa blottar man ju faktiskt sitt privatliv vilket gör de enklare för människor att kolla upp än. Och nu med den nya facebook chatten som det kryllar av hoeses pa.. Som i sin tur leder till att par gör slut sina känslomässiga relationer,,, Hmm?
Trots all den skit sa använder jag facebook, mest för att snoka runt och kolla pa bilder samtidigt ha lite kolla pa vad som händer och dels för kommunikationen..

Ska nog hem till min födelsedag trots allt. vi far se hur mkt jobb jag far innan dess.. :) MY BIG 20 :) :) :)
Över till nagat annat, kollade pa en "kopia" av jimi hendrix igar pa en bar, hur mysig bar som helst och tog en öl efter jobbet.. Han spelade tvärtungt och lät precis som jimi hendrix, jag älskar Jimi Hendrix stil och flow.. Han ser alltid patänd ut  med hans tunga stil gör att han blir sexiii papooo..










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0