I GOT YOU BABE

För övrigt sa har det vart superduper bra väder här idag när jag har vart instänga inomhus och jobbat, ownooo.
När jag kom hem fran jobbet vid 17.00 tiden sa väntade min Andres pa mig, där jag hoppade in i duschen vi stack iväg till sihlcity at lite ra firre (Sushi) för sedan vidare till stan där vi tog en glass i den sista glimten av sol som fanns kvar, aawww kan de inte bli mer gulligare och romantiskare än det? öh nej skulle inte tro de serru..

Alla ni som älskar era pojkvänner lika mycker som jag gör räcker upp en hand nu...


När jag bestämde mej för att raka mitt har sa var de för att jag visste att de skulle passa med min hudfärg med harfärgen och min stil mest, den frisyren kan se punkig ut för manga, men för mej är den hiphop/rnb aktig pa nagot sätt..
Jag älskar kineser med coola frisyrer. Om jag skulle gjort en musikvideo,(LOL) sa hade jag tagit en bunt kinestjejer och klippt dem galet o coolt med tung makeup och latit dem statt o poosa bara.







okej, ingen frisyr jag vill ha pa min kille men coolt pa catwalken i alla fall.

CIAO LA FEAITA DE LAS FEAITAS.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0