IM SUPER DUPER COOL

Jag kan knappt tro att det har hänt själv men jag gjorde de..
Det började med en del tankar och funderingar o tester..


sen sa bärde det iväg till frisören..



Och där fanns det ingen atervändo direkt :)




men jag ser nu att jag är bara fööör sexig i min nya extrodinära frisyr



Och jag vill inte se massa kopior av min frisyr  nu nästa gang jag kommer hem till gbg eller sverige okii ;)



Bästa paret (L)



okej da en sista bild till..



Som sagt jag vill inte se halvrakade skallar pa blondisar när jag kommer hem sen till gbg ;) ;)
Haha, ne skoja, men det krävdes mkt mod och ett bra moraliskt stöd kan jag säga till er, tack älskling du är underbar.
Ciao La betty

Kommentarer
Postat av: Thildooos

Sjukt snyggt Nenne!! Försökte mig på den för ett par år sedan, men passade inte i den! :(

2009-07-20 @ 16:33:52
URL: http://matildaaolsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

assa okiii tack sa mkt thildos :) de e svart o veta om man passar i den eller inte, sa ja hoppades bara pa att ja skulle passa i de :)

2009-07-20 @ 20:27:40
Postat av: Suza

Fan va grym du är babe!

Funderade på samma frissa förra året typ, men vågade aldrig! Shit va schniiigg du blev i den!!!!

2009-07-24 @ 00:30:20
URL: http://blondinsuza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0