inte bra.

Dem förlorade matchen idag, sa vi far se vad som händer nu i nästa omgang borta!
Okej jag tänker inte blogga som en fotbollskommentator i alla fall sa ni vet.
Det är uteslutet.. ;)

Jag ska börja fullfölja mitt mal och ska börja smatt nu här med bloggen..
Men ni far reda pa mera imon eller i övermon.. Imon vet jag inte vad som händer? Skönt ibland det med..
VILL ni veta vad som är störande.nu min sladd till datorn som har glapp, sa bilden (Storbildskärmen) blir i olika färger hela tiden, jag far pröva 200 ggr innan jag far in rätt färg, damn u sladd.

Misha Barton har fatt en kollaps, drogmissbruk, alkoholmissbruk självmordstankar jag vet inte vad.. Hur kan man fa en san kollaps när man har allt och dessutom är ung och talangfull, okej jag gilla inte henne sa mkt i OC jag tyckta seth cohen och rachel bilson var grymmast ;)



Psykisk kollaps i att byta harfärg kanske?? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0