jag erkänner..

..att jag är världens sämsta person på att underhålla min blogg ibland.
Saken är den ibland skriver jag mycket och ibland går de perioder då jag borde hinna för hur mycket gör jag egentligen? Men jag lyckas på något vis inte hinna att skriva ibland, upptagen av problem och saker som måste lösas..

Okej så vad har hänt?
- Andres fyller år imorgon, har ej köpt någon present än?
- Vi har fått en ny lägenhet, en liten 1,a inte så långt bort där vi bor nu.
- Det är svårt och komplicerat med jobbet nu.
- Dem har rivit ett höghus framför oss, väckt mej sisåder 1000 ggr på morgonarna varje morgon
- Andres lillebror och sin flickvän är här.
- Frauenfeld festival 09 med kid cudi och Kanye west, 50 cent och The Game. TOPPENBRA!

intressant? Nej..

Just nu är ligger jag ensam i sängen och tänker vilken present ja ska köpa till min älskling imorgon som fyller 22 år.
Tiden bara går och går och snart är vi säkert 30 år och har 3 barn :) Idag bakar jag åppelpaj mumsfilibaba!

Okii så här fula var vi på festivalen...








ciao betty la fea 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0