JAG MÅ MIG LEVA :)

Tack för alla grattis på min facebook, jag blir riktigt glad att se att folk som jag inte har någon kontakt med direkt skriver grattis, och såklart alla som jag har kontakt med mä :D
Okej, så min födelsedag var SKIT BRA, den började redan inatt om man säger så haha, vi öppnade champange klockan 00.00 och skålade och firade med sång osv. Jag, Andres, Nadja och Salvador.
Efter det stack vi till Latin palace, min tjockis beställde in helrör och bord och vi drack dansade skojade och hade skit kul :D Här kommer bilder från igår, idag så stack vi och badade och sen åt vi god peruansk mat eftersom det är Perus nationaldag idag.Ville bara säga att MIN pojkvän är världens bästa, han fick mig och känna som en prinsessa. TE AMO. 

Ser jag ut som en 20 åring tycker ni?







Och jag fick min röda vackra ros av min älskling med.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0