Jag rev mig..

I pannan pa jobbet idag och det gjorde ont sa ni vet, fan det ser ut  som ett vit liten rand i min gyllenbruna panna.


Jag känner mig som ett as med, för min chef som är jättesnäll oftast när han inte stressar mig, eftersom jag är ganska langsam av mig ibland, hehe ville bjuda alla pa kaffe efter jobbet och ALLA tacka nej.. Och jag hade ingen anledning egentligen att tacka nej, utan mest för jag inte ville vara där själv och sen sa ville jag hem desutom. Fan, jag tänkte pa det hela vägen hem i bilen hur vidrig människa jag är eftersom jag vet att han är en ganska ensam människa. Han är en immigrant precis som mig här..

Men men, nästa gang kanske jag bjuder hem honom hit sa han far spela proevo med Salva o Andres? Haha.. Vada lägga över ansvaret pa nagon annan? Hahahah.. Okej jag inte bara känner mej som ett as utan är ett med ;)

Okej SCHWEIZ ERZTE AUGUST- Nationaldagen för Schweiz imon.. Ska nog köpa bratwurst till alla här hemma, haha som är dessutom den äckligaste korven jag nagonsin har smakat..


Bratwurst mit burli- fyfan varför älskar schweizare vit korv med sanna brosk bitar i och stenhart bröd till??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0