MAN SKA ALDRIG SÄGA ALDRIG

Men jag säger det ändå..

- Jag ska aldrig bli tjock då menar jag över 70-75 kg i flera år
- Jag ska aldrig lämna mina barn
- Jag ska aldrig ge upp
- Jag ska aldrig färga håret rött
- Jag ska aldrig låsa in mina bilnycklar igen ;)
- Jag ska aldrig äta organ igen.. (okej ett undantag om jag måste för att svälta eller om jag vinner flera miljoner ;)
- Jag ska aldrig lära mej att spela pro evo
- Jag ska aldrig lära mig "jugoslaviska", det verkar skitjobbigt att lära sig.. haha, men det kanske det inte är?
- Jag ska aldrig ta i bomull igen, USH...
- Jag ska aldrig hoppa bungiejump
- Jag ska aldrig vinna en miljon på lotto, har otur i spel tur i kärlek, men forsätter att hoppas..
- Jag ska aldrig tappa hoppet,tron och kärleken..
och slutligen jag ska aldrig sluta äta peruansk mat för det är sjukt gott :)


Nenne om 5 år? ALDRIG


SLUTA MED CEVICHE? ALDRIG

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0