oja jag börjar.

Mina naglar börjar sakta som säkert växa ut, jag brukar alltid klippa av mig mina naglar för att jag tycker naglar är ibland det ofräshaste som finns.. Kom inte och säg att det är fräscht om man rengör dem, bullshit det kommer smuts där under exakt hela tiden ända och det är tekniskt omöjligt att hålla det kliniskt rent där under..
Men skitsamma för en gång skulle ska jag prova på att spara ut mina naglar, jag älskar ju iof manikyrer och sånt..
Idag ska jag göra något över det ovanliga som egentligen borde vara vanligt i en 20 årings matlagningsliv, jag ska göra
korv med bröd och det ska bli superduper smarrigt :) För jag har äntligen hittat korvbröd här weeeey big + för Swisspeople..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0