SAKNAR



Prata med Alexandra pa facebook chatten, de va ett tag sen jag prata med henne eftersom hon är saaaa dalig pa att logga in överhuvudtaget pa internet.. Hon ska tydligen dra iväg föööör alltid nu, ne men 3 veckor till Spanien med Kimsan och sen ska hon till israel i 3 manader och göra vad fattar jag inte? Jahopp da vet jag att jag inte kommer fa besök här av henne pa minst 4 mander om inte mera.  Saknar dig min kines,nej hon e faktiskt korean, haha som hon alltid papekade när hon va liten ;)



Hannibanni pratade jag med pa msn idag och hon har fullt upp med lasse pa heden och ska kankse iväg pa semester med sin pojkvän. Där dem nyss haft halvarsjubilieum ;) WOHOO gratttiiiis.. Och den svikaren lär ju aldrig komma ;)
Saknar dig torreborresnorre pufff puff.. :) TE AMO :) :)



Davis pratade jag pa skype idag och han kände inte igen min röst sa han, haha schysst.. Han är som min "bögkompis" fast att han inte är bög och absolut inte nagot at de hallet, sorry davis katten :) Miss you.



OKI nu ska ja sova pa riktigt, eller aa, ska kolla pa en nyttig dokumentär först som jag har laddat ner pa www.tankafett.com . Den handlar om jorden och hur vi förstör den, de far mig säkert att ma daligt men jag maste bli bättre människa, och ifall man vill göra en förändring sa är det först o främst en själv man ska ändra pa!!

CIAO :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0