spiraler

Jag har märkt att ibland så hamnar man i slags spiraler i livet där man bara går runt o runt i samma skit eller glädje?
Det värsta är när man själv inte kan påverka dem.. Jag tror att de är mina största problem, dessa spiraler.
Inte för att jag har mer problem än andra 19-20åriga tjejer, vi alla letar efter jobb, försöker utvecklas och samtidigt lever singel eller i förhållande..

För övrigt, Andres födelsedag igår var lyckad och bra, vi åkte till ett vattenland, Alpamare. Efter det så fick han sin tårta och sina presenter, två ringar en tröja och en ansiktskräm rengöring och en champange :)

Jag fyller ju 20 år den 26 juli och då kommer jag inte ha min stora 20 års fest som jag hade önskat mej, med alla min kompisar och min familj runt omkring mej.. Det kommer säkert  bli bra här i alla fall.
Har en ny ovana förrästen och den innebär att vakna varje natt mellan 3-4 och kolla på klockan så vi inte har försovigt oss, please god make it go away. Senare ikväll ska jag kila iväg och jobba.. 
 
Vi kollade på klipp från Muhammed Al igår kväll.. Han är bara fööööör braa "the greatest".



Puss och kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0