TEAM CUDDER

När jag kollar pa intervjuer med Kid Cudi och Drake sa fragar alltid journalisten vad tex. Kid Cudi tycker om Drake och tvärtom, dem vill fa de att framställa som att det ska finnas en viss spänning mellan varandra, men jag tror inte och dem själva tycker nog det är töntigt att dem försöker framställa det som sa..


okej sahär tycker jag..
DRAKE är inte ens hälften sa bra som  Kid Cudi thats it.
Kid Cudi är mer ett geni och har helt sin egen stil med sitt egen flow, om man lyssnar pa hans mixtape, (A Kid named Cudi) sa kommer ni smaka pa nagot riktigt gott, Dem stora rapparna pratar mer om Drake för jag tror dem är känner av Cudi mer som ett hot, Drake är bra, det är inte de, men han är inget över de ovanliga. Jag ser inte honom som nagot speciellt helt enkelt.. Där emot KID CUDI, du är tung.


Sa team cudder yeah man...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0