yeeeelllooow

1 DAG KVAR TILL DEN DAGEN DÅ VÄRLDENS BÄSTA JENNIFER FÖDDES :)
Jag kräver att det finns tårta imorgon till mig och jag kräver att jag får bestämma allt för det är ju trots allt min dag ;)

Just det kom och tänka på en sak innan jag skulle gå och lägga mig igår, hur skönt det var när mormor och morfar hemma på kvällen hos oss när vi skulle sova.. Mormor kliade alltid mig på ryggen rättade till min 1000 gosedjur bäddade om mig och sjöng små visor. Jag älskar er, ni är bäst! Jag skulle inte kunna leva utan dem. Världens bästa mormor och morfar hela världen det är jag säker på, fan vad lycklig jag är för att jag har er!



Jag på min födelsdag när jag fyller 3 år tror jag? Eller så fyller jag 4 år.

Kommentarer
Postat av: Therese

Ja älskar din mormor o morfar!

2009-07-27 @ 23:10:56
Postat av: mamsi

du fyllde 3 år lilla trollet

2009-08-11 @ 11:44:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0