03:19 dead seriuos

Nu är klockan nitton över tre som man skriver på barnspråk!
Idag så va Alexandra här vi satt och snacka skitlänge, hur underbart som helst.
Det är så sjukt att man conectar så bra igen eftersom att man tappade kontakten då någon gång
under högstadiet-gymnasie nivå och sen när man hittar kontakten igen så säger de klick
så är den exakt som vi var när vi var 10 år och skratta åt varulvsgrisen a la Alexandra!

Imorgon blir det NAGLAR och MAYRA!!
Kommer sakna alla mina tjejer nu när jag drar vilket är ett stooort minus och såklart
familjen kommer jag sakna sjukt mycket, men lutten (Andres) du är värd allt de! :)
Min älskling skickade en bild på honom så underbart fin var han på den bilden så han får vara med
här i min blogg nu så sent på natten, jag måste ju visa min älskling som jag är så glad för.


jag älskar honom sååå mycket, du är bäst älskling.

Till något helt annat bort från den kärlek jag känner just nu som jag känner jag måsta ta upp.

Vi alla vet ju att de finns tillräckligt mycket idiot människor i denna värld så man vill
bara spy på spyan. Men en sak som jag inte klarar av är när vi kvinnor ,som borde se oss själva
som systrar strider emot varandra istället för varandra.
Okej, jag är ingen feminist, men visst jag kämpar såklart lika mycket som alla kvinnor över
denna mansvärlden, vi alla är del utav den.
Men en sak som är säker, utan respekt så kommer man ingenstans i livet.
Viktiga saker att veta som vi systrar kan hjälpa varandra med lite är i alla fall, att
inte ge upphov till att killar är otrogna. Och inte försöka sno andras killar?
Jag förstår inte det finns 100000000 killar på denna planeten behöver vi slåss om 1?
Det är dem som ska slåss för oss, så mycket som vi kämpar för övrigt.

Dåliga löner? Misshandel? Våldtäckter? Porr?  Sexslavar?
Det är bara en del av alla dem sakerna vi som kvinnor är utsatta för!
Ska vi behöva kämpa mot varandra om män då? Är det så ni hoes har blivit uppfostrade?
Så har inte jag blivit uppfostrad och så är inte min livsteori, jag ser mycket större än er hoes.

Så nu kan alla hoes suga på den karamellen och förhoppningsvis komma i rätta banor.
Själv ska jag försöka sova och drömma mig bort med min älskling i mina drömmar :)
Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0