hitodit

Hejsan!

Jag åktre till Schweiz i fredags och kom hem idag, det blev en snabb visit.
Lyckad måste jag säga, alltid kul att se någon som man saknar så sjukt mycket!
I hope i can get to u soon aigan..

Okii, annars nu sitter jag här i soffan hemma helt död rent ut sagt..
Varför? Jo, jag har rest från Zurich klockan 06.00 i morse till Frankfurt, från Frankurt Main till Hahn o sen
flyg till Sverige. Min resa tog sammanlagt 11 timmar..

Imorgon ska jag kolla lite inne istan för Andres och sedan träffa Mayra! Vi ska cruisa lite med
mammas bil, haha inte för den är något att stoltsera med, men ändå! :)

Okii på återseende.........
I haben eine neue fruende Blerilinda is her name...
Träffa en sjuk rolig och skön tjej på flyget, hon har addat mig nu på msn!! ciaaoo la BETTY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0