jahopp

Det verkar som det blir ändrade planer för det med resan till Andres.
Ser ut som att jag kommer få vänta mera..
Mer än så behöver jag inte säga..

Så vad ska jag göra en sådan här underbar vårdag som idag? Eftersom att alla mina
vänninor antingen inte svarar i telefonen, sitter barnvakt eller ska gå på bio, så får de helt enkelt
blir käka pizza med min bror..

Ibland är det jävligt jobbigt och svårt att vara ifrån mycket den man älskar, men sen när
man träffas igen så vet jag att det är värt allt lidande innerst inne. Jag brukar muntra upp mej själv genom
att söka på roliga bilder på internet.. Hahah, ni får se själva vad ni tycker om dessa!!
Min katt mjauar på utsidan ska nog gå och släppa in henne tror jag..












hehe sååå tråååkig är jag hahahh....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0