LÖGNER

Jag hatar när folk ljuger, okej att man drar en vítlögn då och då..
Det är ju helt naturligt att ljuga att man har borstat tänderna fast man inte har det.

Så länge det berör ensjälv och endast ensjälv men när det börjar gå över till
att det börjar beröra andra och hur mycket man faktiskt sårar varandra dagligen.
Idag lever vi ett samhälle där mycket består just av lögner..

Jag själv är ingen ängel men jag ljuger inte mycket, det måste jag få vara stolt att säga.
Dem som känner mig vet att jag ofta säger rakt ut vad jag tycker och känner, och ibland
är det faktiskt sant att prata är silver men tiga är guld.

Men ibland så har jag märkt att vissa människor bara tiger o tiger som sedan
blir en stor lögn utav situationen.. Bara lite tankar jag måste dela med mig idag
för att få ut all skit och bajs och lögner som jag lever med ibland...

Okej så annars idag? Har inhandlat mig lite nya kläder, var på lager 157.
Min syster, Claes, Mika och min lillebror Robin köpte också lite vårnytt!

Jag är helnöjd ska visa bilder imon tror jag hur dem ser ut:)

Okii puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0