look for me

Hejsan!
Idag är det som så att jag ska hem till Mayra vid 17.00, titta på film och chilla..
Funderar på att ta med mig hundarna till Patricia (Andres moder) som så gärna vill se dem?
Hmm, jag har ju inget annat för mig så, men vi får se..
Såg att min låtsas pappa hade lagt in bilder från deras digital kamera..
Hahaha, det är alltid sånna familjebilder som är värst tycker jag, så otroligt lyckade? NOT..
Några exempel...



okej bild 1. Julafton. jag dricker, alex stirrar robin har nått för ansiktet?
ointresserade?




bild 2 morfar går in igenom en dörr?


 
3. långdistans poolkorten e det värsta jag vet.



4. mamma tror bara för man inte ser hennes ansikte så ser man inte henne:p



5. morfar säger hej då genom dörren och jag med ;) ciaao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0