proooosit

Okej, idag har jag varit i Allum, köpt min utstyrsel, hehe Hanna vet vad jag menar ;)

Är helt död, årets förkylning ligger jag inne med! Ett litet tips som är bra för halsen
om ni känner er sjuka, varm mjölk med honung!
Snart blir det o packa med, åker nu till Andres här i dagarna.

Jag har tänkt att börja träna nu inför sommarsäsongen, efter min förkylning har släppt
så ska jag försöka gå ut o jogga en liten runda varje morgon.

Så nu när jag återvänder till Schweiz blir det att söka arbete och träna och
bara njuta med min älskling som betyder skit mycket för mig, du är bäst!

Just det jag höll helt på att glömma idag kommer nog tjejerna hem till mig,
Kim, Alexandra och Hanna, vi ska nog ta ett glas rödvin och tjattra!
Om det inte blir enligt planerna så blir det väl Beck som gäller?

OKi bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0