sjukt sjuk

Hehe jag är sjuk idag, har inte skrivit på ett tag.
En liten uppdatering.

Vartit i Schweiz 1 månad.
Tog körkortet 9 mars.
MammaOBengt stack till Thailand.
Min morbror flytta in i vårat hus igår.
Hanna har kille.
Alice har kille!
Sanne flytta till Norge? :)
Har bytt rum från nedervåning till över våning.
Skrivit in mig till Tolk-kurs till hösten.


Wow, haha så mycket de händer i mitt liv :)
Oki, nu har jag bestämt mig, jag ska börja ta tag i mitt liv på riktigt.
Nu när jag har fått mitt körkort så är det bara att fortsätta, skrev in mig på Åsa folkhögskola
där dem har en utbildning på 2 år distans till kontakt tolk.
Så förhoppningsvis så kommer jag in på skolan och startar i höst!

För övrigt ligger jag rutten i min säng och har feber och ont i halsen.
Ska snart åka ner till min baby bobo, jag saknar honom så mycket att jag inte orkar sakna honom mera.
Skit jobbig känsla, någon som känner igen sig?

Just de en liten rolig grej som jag tänkte ta med:
Känner ni igen denna låten sen tidigare, typ 05 fanns de en snarlik låt.

Detta är ialla fall Tupac-me and my girlfriend.


Ska försöka fixa mina naglar på måndag, ser skit mycker fram emot de!
(Jag gör mina naglar hos min syster som är superduktig)

ciaoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0