det var en gång..

en mus som sprang på en strand.. När han plötsligt fick syn på en stooort monster som hade sin ena blygläpp över högra axeln, då blev musen jätterädd och började springa o springa... Haha, resten får ni inte veta men det var min historia igår när Andres hade som ondast då han tatuerade sig. Hans tatuering är ännu inte färdig så ni får inte någon bild av mej än..

Idag till min förvåning är det lördag vilket betyder att jag ska åka och kolla på 2 stycken lägenheter och Andres ska fortsätta med sin tattoo och ska strax iväg och träna, idag peruansk mat, va gott..


här gjorde jag arroz chaufa con mariscos.. en utav tjockisens favorit rätter :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0