fitness in my ass

Nej, det blev ingen träning idag istället ska jag göra de mest absoluta brottet då istället gå ut o dricka, haha.. Fyfan vad den meningen lät fortis aktig ut... Ne men nu ligger jag i sängen och väntar på min tjockis ska komma hem för att vi ska starta förfesta, jag är redan i ordning gjord och fixat mitt hår, fan jag hatar o vänta.. 

För övrigt har jag åkt runt som en galning kring hela Zürich och letat parkering för vi skulle kolla på fifa youth cup idag igen och jag blev jävligt sur och hade jävligt mycket ryggsvett och rövsvett.. JA vi har skinnsäten och här är det 30 grader men minst 40 grader varmt i bilen plus en del rattrörelser som inte var att leka med.. Men humöret vände sedan om igen då jag blev bjuden på hamburgare och pommes frites av min darling.


Nappes kissepaus

Kommentarer
Postat av: Sandra

Så grymt rolig bild på nappes kisspaus.

2009-05-22 @ 01:13:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0